حساب کاربری


  • آیا ثبت نام برای خرید کردن، اجباری است؟

پاسخ:  خیر، شما می توانید بدوت ثبت نام در وب سایت پلی پرو خرید کنید. به شما پیشنهاد می شود جهت سهولت در پیگیری سفارش و عدم نیاز به پر کردن اطلاعات در خرید های آتی، حتما قبل از خرید، در وب سایت پلی پرو ثبت نام کنید.

با عضویت در پلی پرو می‌توانید:

  1. سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید
  2. به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید
  3. لیست علاقمندی‌های خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید
  4. نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید
  5. در جریان فروش‌های ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید
  • چرا رمز عبور من در هنگام ثبت نام مورد تایید قرار نمی گیرد؟

پاسخ:  جهت بالا بردن ضریب امنیتی وب سایت پلی پرو ، کلیه رمزهای عبور باید شامل حداقل 10 کارکتر و همچنین حروف کوچک و بزرگ باشد. اگر رمز عبور شما مورد تایید قرار نمی گیرد، لطفا از رمز عبور قوی تری استفاده نمایید.

  • آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

پاسخ:  شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.

  • چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟

پاسخ:  لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

پاسخ:  برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سفارش ها” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

ثبت و پیگیری سفارش


  • آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

پاسخ شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

  • آیا می‌توانم برای شخص دیگری از پلی پرو خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟

پاسخ:  بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در 3 مرحله تکمیل خواهد شد: 1) ورود به پلی پرو ، 2) اطلاعات ارسال سفارش، 3) اطلاعات پرداخت.

در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش ” انتخاب آدرس”، شما می‌توانید با انتخاب گزینه “افزودن آدرس جدید” آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید.

  • از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

پاسخبا ورود به پروفایل کاربری خود می توانید از وضعیت سفارش خود مطلع شوید.

  • آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

پاسخ:  بله، شما می توانید با استفاده از راه های ارتباطی به اپراتور فروش کالاهای ناموجود را از طریق سایت پلی پرو سفارش دهید

  • می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

پاسخ:  تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.

پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، قادر به انجام هیچ کاری نیستید و باید با واحد پشتیبانی سایت تماس حاصل بفرمایید.

  • بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با پلی پرو تماس بگیرم؟

پاسخ:  خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار انجام خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش پلی پرو با شما تماس خواهند گرفت.

  • می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

پاسخ:  خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.

کالاهای عرضه شده در پلی پرو


  • آیا کالاهای خریداری شده از پلی پرو آماده استفاده هستند یا باید روی آنها برنامه‌های کاربردی را خودم نصب کنم؟

پاسخ:  کالاهایی نظیر کنسول، هیچ نیازی به نصب نرم افزار برای فعال سازی و راه اندازی اولیه ندارند و پلی پرو هیچ هزینه اضافه بر مبلغ کنسول از این بابت دریافت نمی‌‏کند.

همچنین کالاهای جانبی که در سایت ارائه می شوند فاقد نصب برنامه های کاربردی هستند.

  • برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم‏ گیری به من کمک کند؟

پاسخ:  کارشناسان بخش تولید محتوای پلی پرو تمام تلاش خود را می‏‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت موجود، کافی و روشن باشد. شما راه‌‏های مختلفی برای کسب اطلاعات تکمیلی و تخصصی محصولات در پلی پرو دارید. می‌‏توانید از ابزارهای ایجاد شده برای این منظور از قبیل، مطالعه نقد و بررسی و نقاط قوت و ضعف محصول، ویدئوهای آموزشی، و جدول اطلاعات فنی کالاها استفاده کنید. همچنین پلی پرو نقدها و نظرهای کاربران را با دیدگاه بی‏طرفانه در سایت نمایش می‏‌دهد که مطالعه آنها می‏‌تواند در انتخاب کالا به شما کمک کند. شما همچنین می توانید در قسمت پایین سایت از شماره تلفن و ایمیل وبسایت پلی پرو جهت ارتباط با کارشناسان فروش استفاده کنید.

  • کالاهایی که موجود نیستند، چه زمانی در سایت برای فروش عرضه خواهند شد؟

پاسخ:  گاهی به دلایل مختلف مانند عدم عرضه رسمی و گسترده محصول در ایران، وضعیت برخی از کالاها در وب سایت به “ناموجود” تغییر پیدا می‏‌کند و اعلام زمان دقیق عرضه دوباره آنها ممکن نیست، با این حال پلی پرو تلاش می‏‌کند تا این کالاها مجدداً در کمترین زمان در وب سایت ارائه شوند. در صورتی که قصد خرید کالایی با وضعیت “ناموجود” یا “به زودی” را دارید، می‏‌توانید برای اطلاع از موجود شدن و عرضه کالا در سایت پلی پرو ، در یکی از شبکه های اجتماعی پلی پرو عضو شوید.

همچنین می توانید با برقرای تماس با واحد پشتیبانی سایت از زمان موجود شدن کالاهای ناموجود اطلاع حاصل بفرمایید.

  • آیا ممکن است کالایی را که سفارش می‏‌دهم موجود نباشد؟

پاسخ:  کالاهای دارای قیمت که در سایت پلی پرو با وضعیت “موجود” مشخص شده، قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریع‏‌ترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. البته گاهی برای برخی از کالاها در صورت ثبت سفارش‏‌ها با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودی آن کالا به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا می‌شود ولی در صورت امکان پذیر نبودن، عرضه آن کالاها در سایت به صورت موقت متوقف می‌شود.

  • آیا تعداد خرید از یک کالا در پلی پرو محدودیتی دارد؟

پاسخ:  به طور کلی محدودیتی برای سفارش تعدادی یک کالا در پلی پرو وجود ندارد، با وجود این با توجه به اینکه موجودی قابل فروش برای هر کالا در هر زمان متفاوت است، برخی اوقات محدودیت‏‌هایی در تعداد قابل سفارش از یک کالا اعمال می‏‌شود.

  • پیش از خرید کالا، چگونه می‏‌توانم از این که کالا ساخت کجاست، مطلع بشوم؟

پاسخ:  لازم به ذکرست که کشور سازنده روی کیفیت کالا تاثیری ندارد و برند معتبر است که کیفیت کالا را تعیین می‏‌کند و تنها به دلیل خط تولید ارزان‏‌تر است که بسیاری از کالاها در چین تولید می‌شوند.

پرداخت


  • مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟

پاسخ:  همگی کاربران پلی پرو می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت پلی پرو، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند.

  • با استفاده از کارت کدام بانک‌ها می‌توان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟

پاسخ:  شما می‌توانید با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت پلی پرو ، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

  • آیا امکان پرداخت در محل وجود دارد؟

پاسخ:  خیر، در حال حاضر امکان پرداخت در محل برای هیچ یک از کالاها میسر نیست.

  • ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

پاسخ:  گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

  • آیا می‌‏توانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟

پاسخ:  در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.

  • آیا می‌توانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟

پاسخ:  خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی پلی پرو از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور است.

  • آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت پلی پرو امن است؟

پاسخ:  پرداخت اینترنتی به گونه‏‌ای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از پلی پرو که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته‏‌های زیر را رعایت فرمایید:

– با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.

– قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.

– برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.

ارسال سفارش‌ها


  • هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

پاسخ  هزینه بسته بندی و ارسال بر اساس وزن کالا محاسبه و سپس به فاکتور شما اضافه خواهد شد.

  • پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می‌‏کشد که به دستم برسد؟

پاسخ زمان رسیدن ارسال‏ ، بر اساس محدوده جغرافیایی از 24 تا 72 ساعت متغیر است، بنابراین روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات پستی مشخص است اما ساعت آن را نمی‏‌توان به طور دقیق تعیین کرد.

  • می‏‌توانم کالایی را که سفارش داده‌‏ام با مراجعه به پلی پرو به صورت حضوری تحویل بگیرم؟

پاسخ:  از آنجا که پلی پرو یک فروشگاه اینترنتی است و یکی از اهداف آن کاهش دادن سفرهای درون شهری غیر ضروری‏ است، تحویل حضوری سفارش در محل پلی پرو امکان‌پذیر نیست.

سفارش‌ها چه زمانی به پست تحویل داده می‌شود؟

پاسخ:  همه سفارش‌‏ها پس از طی مراحل پردازش، به طور روزانه تحویل واحد پستی مستقر در محل پردازش سفارش‌های پلی پرو می‏‌شوند.

  • آیا می‏‌توانم سفارشی را که با پست پیشتاز ، ارسال شده رهگیری کنم؟

پاسخ بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست پیشتاز ارسال شده می‏‌توانید شماره 10 یا 20 رقمی مرسوله پیشتاز را در آدرس زیر وارد کنید:

www.itemtracking.post.ir

 قیمت


  • آیا قیمت محصولات در سایت پلی پرو به روز هستند؟

پاسخ:بله، پلی پرو به طور منظم و روزانه قیمت‏ محصولات عرضه شده در وب‏ سایت خود را کنترل و به روز رسانی می‏‌کند.

  • آیا قیمت‌‏های پلی پرو نسبت به بازار ارزان‌‏تر است؟

پاسخ: سیاست قیمت‏ گذاری در پلی پرو مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. به طور کلی قیمت‏‌ها در پلی پرو کاملا مناسب و رقابتی بوده و خرید از پلی پرو برای مشتریان به صرفه است. قیمت‌‏های ارائه شده برای کالاها در پلی پرو قیمت‌‏های خرده فروشی است که غالباً توسط تولید‏کننده و یا نماینده رسمی توزیع آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و قیمت سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین می‏‌شوند.

سیاست قیمت‌ گذاری در پلی پرو منصفانه است و برای هر مشتری در هر گوشه‏‌ای از کشور قیمت‏‌ها یکسان و شفاف هستند.

نحوه فعالیت پلی پرو


  • آیا پلی پرو در تهران یا سایر شهرها، شعبه دیگر یا نمایندگی دارد؟

پاسخ: پلی پرو در هیچ نقطه‌‌ای از کشور نماینده فروش یا خدمات پس از فروش ندارد. کلیه سرویس‌‏ها و تراکنش‏‌های مالی و خدمات فروش قابل ارائه پلی پرو از طریق دفتر فنی مرکزی تهران که آدرس آن در وب سایت مندرج است پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی از طریق ایمیل playpro.ir@gmail.com به پلی پرو اطلاع دهید.